SVB Gruppen satser sammen med V&T Entreprenør

V&T Entreprenør har signert en ny landsdekkende rammeavtale for trafikkavvikling og arbeidsvarsling, denne gangen med SVB gruppen fra Tonstad.

– SVB Gruppen har prosjekter over hele Sørvest-Norge, noe som passet bra for oss. Det er det markedet vi ser som vårt nærområde, sier sier Tom Egeli i V&T Entreprenør.

Avtalen innebærer at V&T skal levere alt av arbeidsvarsling, trafikkdirigering og utstyr for oppgavene i de neste fem årene. – Det er en tillitserklæring for oss at vi kan ha et slikt samarbeid, sier Tom Egeli.
– For SVB er det en trygghet å kunne benytte lokal kompetanse på dette området, sier
Terje Moen.

– Det er viktig for oss at våre ansattes sikkerhet er godt ivaretatt og at vi har
tilgang på nødvendig utstyr. Derfor ønsket vi å sikre oss en avtale med V&T som kan dette, og har dokumentert at de har den kompetansen og erfaringen som trengs i vår bransje. Vi er stolte over å kunne dokumentere vår kvalitet og miljø satsing, sier Moen.

– Etter at vi ble sertifisert innen ISO 9001, 14001 og 45001, merker vi en større pågang fra de ulike aktører innen veiarbeid. Kravene som stilles til et trygt arbeidsmiljø og sikkerhet for arbeidere på vei, har blitt strengere i den senere tid. Derfor stiller vi sterkt med den kompetanse vi har bygget opp, sier Egeli.