Nye medlemmer av Trafikksikkerhetsforeningen

TSF ønsker Ramudden AS og Veidrift As velkommen som medlem av Trafikksikkerhetsforeningen.

– Fokus på veien som arbeidsplass blir viktig for oss i tiden fremover. Sammen med våre medlemmer og samarbeidspartnere vil midlertidig sikring og arbeidsvarsling få et større fokus, sier Geirr Tangstad-Holdal, daglig leder i TSF.

Vi er derfor glade for å ha fått med Ramudden AS og Veidrift AS som medlemmer av trafikksikkerhetsforeningen, sier Tangstad-Holdal.

– Sammen jobber vi med det viktigste som er: Sikkerhet. For oss er sikkerhet og omsorg i vårt DNA. Det er vår overordnende ide, en måte å være og tenke på. Vi vil løfte sikkerhet på og rundt arbeidsplasser til et spørsmål som påvirker hele samfunnet. Vi vil være det omsorgsfulle valget, med en tydelig hjertesak: – Alle skal komme hjem uskadde hver dag, sier Hans-Olov Blom, Konsernsjef og grunder av Ramudden.

– Hovedmålet til Veidrift AS er å ivareta framkommelighet og trafikksikkerhet langs europaveier, kommunale- og riksveier uavhengig av årstid. Vi bidrar til at alle kommer seg trygt hjem; både trafikanter så vel som de som jobber på veinettet, sier Henrik Østbye, daglig leder i Veidrift AS.